MamZ Start With Sunnah + FREE GIFT

0 Ratings

Tk. 1900 Tk. 1500

Overview

Free delivery, Cash on delivery, Returnable in 14 days without any reason

Description

Highlights


CARA MUDAH HILANGKAN BATUK BERKAHAK TANPA MEMAKSA ANAK MAKAN UBAT YG DIA TAK SUKA
.
.
Bila masuk je time hujan atau cuaca tak menentu, yang mak ayah paling risau bila anak batuk kan. Bila anak batuk terutama batuk berkahak, jangan ambil ringan yer mommy.. 
.
.
Sebab nya, batuk berkahak tu boleh sebabkan jangkitan kuman kat paru paru tau. Kadang si kecik dah batuk berkahak sampai 2 minggu tak hilang lagi, tapi mak ayah rilek jer tengoknye.. Kita tak nampak kahak yang kat dalam tu. 
.
.
Antibodi anak tak kuat lagi. Nak buang kahak sendiri pun tak pandai lagi. Tu yang bahaya tu tau. 
.
.
Jangan ambil ringan ye masalah batuk berkahak tu. Ada setengah anak macam anak saya memang payah sangat nk makan ubat. Ikat ke kepit ke, aduii tak jadi gak. Bila masuk ubat memang die sembur balik.
.
.
Yang paling senang Kak Nurul buat untuk hilangkan kahak ni ialah dengan mengambil minyak habbatusauda..Sapu dada,blkg badan dan kaki stiap kali slps mandi..spray juga dalam susu ank..esoknya mummy blh tgok, ank akn muntah susu, skli kahak..lg 1, mummy blh tgok ank berak kluar lendir..mesti rasa lega kan..insyaAllah mmg berkesan.
.
.
Eh..bukan anak je yang boleh guna minyak habbatusauda ni tau. Kita yang dewasa ni pun boleh guna minyak habbatusauda untuk batuk berkahak.blh spray je dalam mulut..
.
.
Meh Kak Nurul share sket testimoni ibu yg pnh guna mamz ni..
" Sebelum ni kahak nya banyak, nafas pun berbunyi, sampai pernah masuk wad. Guna ubat hospital x elok2 jugak. Lepas guna Mamz ni baru 2 hari.. syukur, dah elok dah dia.. "
- Puan Shu, Tawau, Sabah
.

Makin ramai anak-anak kita yang sembuh selepas guna Mamz nie.

Reviews

Ratings and Reviews


Add your review

Payment Methods ::