Eye Care Candy 100% ORIGINAL DARI HQ

0 Ratings

Tk. 6500 Tk. 4500

Overview

Free delivery, Cash on delivery, Returnable in 14 days without any reason

Description

Highlights


"Kita terkadang SERING LUPA untuk menjaga kesihatan MATA. Padahal MATA termasuk dalam LIMA INDERA terpenting dalam tubuh manusia. Tanpa MATA, kita tidak mungkin melihat keindahan dunia dan wajah orang-orang terdekat kita bukan?" . . Khas untuk anda yg mempunyai RABUN mata seperti rabun jauh, rabun dekat, SILAU & pemakai spek mata. Anda susah drive sbb silau? sakit mata bila ngadap laptop dan membaca? Rasa kurang menarik bila pakai spek? susah buat aktiviti bila pkai spek sbb rabun? . . EYE'S CARE CANDY ================= . ✔BERBENTUK CANDY (GULA2) –Sangat mesra kanak2. Kalau anak2 Anda ada rabun mesti suka sesangat. Nak anak anda tidak terganggu semasa belajar dgn rabun dan speknya? Ini la penyelesaiannya. . ✔TAK BERBAHAYA- Kpd anda2 yg penakut nk masukkan ubat mata kt mata tu. Haaa ni penyelesaiannyer. Anda hanya isap jer ubatnyer. Sedap pon sedap senangkan. . ✔TIADA BAHAN KIMIA- Tiada bad effect dan selamat digunakan di pelbagai peringkat umor. 1 family yg rabun boleh makan sama2 tauu.. . ✔JIMAT BANYAK-Tak payah beli dan guna lg spek yg harga lebih RM500 tuu dan boleh elak bayar beribu2 ringgit operate mata kalau dah rabun terok sgt sampai boleh buta. Penawar rabun ni boleh buat hidup anda berjimat untuk mata anda. Siap boleh cantikkan mata lg. . ✔SENANG- Pasni takpayah pakai spek lagi. Nak berenang, memandu, membaca, hiking dan semua xtvt akan jadi mudah sbb takpyh guna spek lg hehe….. . . ANDA MAHU MATA ANDA SIHAT KEMBALI?

Reviews

Ratings and Reviews


Add your review

Payment Methods ::